Detalii anunt

Imagine

UPLOAD

Date de contact


Indiferent de orasul in care locuiesti, 247.ro iti ofera posibilitatea de a publica anunturi cu produsele/serviciile pe care vrei sa le vinzi si sa intri usor in legatura cu potentiali cumparatori. Mai mult, pe 247.ro gasesti cele mai interesante oferte de oriunde din tara.

Categorii principale: Auto, Imobiliare, Locuri de munca, Electronice si electrocasnice, Moda si frumusete, Casa si gradina, Mama si copilul, Sport, timp liber, arta, Animale de companie, Agro si industrie, Servicii, echipamente firme, Turism, Creatii hand made s.a.

CUM VINZI PE 247.RO

Anuntul pe care il postezi reprezinta cartea ta de vizita, modul in care faci cunostinta cu potentialii tai cumparatori. O prezentare naturala iti va spori sansele sa vinzi produsul sau serviciul descris in anunt, prin urmare acorda o atentie deosebita formularii. 

Iata cateva recomandari care te vor ajuta sa te promovezi eficient si sa iti vinzi produsul/serviciul cat mai repede!

Alege un titlu atractiv

Dupa cum probabil stii deja, titlul e cel mai important element al unui anunt. El e cel care atrage sau nu atentia potentialului cumparator. De aceea, atunci cand vrei sa vinzi ceva repede, este necesar ca produsul tau sa iasa in fata pentru cat mai multi termeni de cautare, precum brand, caracterstici importante, dimensiuni etc.

Asadar, primele cuvinte trebuie sa fie suficient de puternice pentru a convinge potentialul cumparator. Pune-te in locul lui si imagineaza-ti cum ar cauta acesta produsul pe care vrei sa-l vinzi.

Descrie cat mai detaliat produsul

Atunci cand scrii anuntul propriu-zis, asigura-te ca structurezi foarte bine informatia. Incepe cu o scurta descriere, in care sa incluzi cat mai multe detalii despre produs, eventual cu link catre pagina producatorului sau sa faci trimitere catre review-uri de pe site-uri de specialitate (inclusiv Youtube). 

Prezinta clar starea produsului intr-un ton cat mai prietenos, mentioneaza de ce l-ai pus la vanzare si puncteaza atuurile sale. Asigura-te ca prezinti in descriere informatii despre originalitatea produsului si daca mai este sau nu in garantie (acolo unde este cazul). Cu cat oferi mai multe informatii, cu atat utilizatorul va fi mai dispus sa cumpere deoarece si-a format deja o parere despre produsul ofertat.

Foloseste imagini relevante pentru anuntul tau

Atunci cand pui la vanzare un produs, imaginile sunt foarte importante. Chiar daca nu ai o camera foto profesionala, foloseste telefonul mobil pentru a surprinde produsul din cat mai multe unghiuri. Cu cat vei prezenta mai multe imagini relevante, cu atat cumparatorul tau isi va face o ideea mai aproape de realitate si va fi mai inclinat sa te contacteze.

Tips! Foloseste imagini clare, cu fundal neutru, evita blitul si incearca sa surprinzi cat mai multe detalii ale produsului. De asemenea, prezinta garantia, in cazul in care mai este valabila sau o mai ai.

Vinde la un pret competitiv

Cand au de ales intre sute de anunturi, cumparatorii vor elimina din start produsele care nu au inclus pretul in anunt. Prin urmare, specifica un pret pentru produsul pe care il dai spre vanzare. Poti determina valoarea sa comparandu-l cu alte produse asemanatoare. 

Tine cont de pretul mediu de vanzare al produsului tau pe site-urile de profil si adapteaza-te la el. Nu uita ca potentialii tai cumparatori se vor documenta inainte sa achizitioneze, verificand inclusiv pretul din magazin al produsului nou. In consecinta, un pret exagerat, fie el si negociabil, te poate descalifica din start.  

Fii flexibil

In etapa negocierii, atitudinea este aspectul care poate face diferenta intre o tranzactie reusita si una esuata. Este important sa stii ca, in contextul economic actual, aproape toata lumea se asteapta sa negocieze. Nu te simti jignit, oricat de corect sau mic ai impresia ca este pretul pe care il ceri. 

Incearca sa fii deschis la nevoile cumparatorului, gasind solutii de compromis, acolo unde este cazul. Totodata, incearca sa ramai calm si sa mentii o atitudine respectuoasa pe tot parcursul negocierilor, indiferent de rezultatul final al acestora. Chiar daca nu se concretizeaza, potentialele vanzari se pot transforma in recomandari catre alti potentiali cumparatori.